בחזון של ורדי – ייעוץ, אימון והדרכה הגדרנו כי מנהיגות היא חברתית, המניעה את הסובבים אותה להצלחתם האישית, מרחיבה את מעגלי ההשפעה וכל זאת תוך חיזוק החוליה החלשה.
על פי החזון שלנו, כל אחד באשר הוא יכול להיות מנהיג. בתחילת דרכו יהיה המנהיג של עצמו, ילמד עצמו כיצד להשתפר ולהתקדם, ישיג את הידע הנכון עבורו על מנת להמשיך ולהעמיק את יכולותיו המנהיגותיים. ירכוש כלים מגוונים לפיתוח עצמי ויניע עצמו קדימה על בסיס
כהמשך ישיר להעמקת יכולותיו האישיות יוסיף לארגז הכלים שלו את התקשורת עם הסביבה יגדיל את נטילת האחריות על סביבתו ויתפתח כמנהיג.

ומהי המנהיגות אליה אנו חותרים, מנהיגות אשר תדע להעצים ולעצב את סביבתה מתוך התובנה כי מנהיג טוב הוא היודע להעצים את אנשיו וסובביו.

הדרך בה בחרנו לפעול היא אימונים אישיים וזוגיים, ליווי משפחות, קורסים דיגיטליים וסדרה של פעילויות לגילאים השונים:

זרעי עצמאות – פעילויות לגילאי כיתות א-ב – צעדים ראשונים להתפתחות ועצמאות אישית. פיתוח ה"אני" של הילד/ה. במסגרת פעילויות אלו ירכשו המשתתפים סדרת כלים לחשיבה עצמאית ובונה, לקיחת אחריות, הכרת השונה/האחר ועוד.

מנהיגות - זה בידיים שלך – העצמה-זה הביטחון שלי – סדרת מפגשים החל מגילאי כיתות י' וכלה בבוגרים. סדרת המפגשים המבוססת על שיטת שלושת הרבדים המעניקה חוסן נפשי, חוסן פיזי וחוסן חזותי ובגישה ההוליסטית.

ההגה בידיים שלך – מנהיגות הגורם האנושי – סדרת מפגשים להתמודדות מנטאלית עם גורמים שונים המשפיעים באופן ברור על היכולת להתמודד במצבים שונים ולהימנע מתאונות דרכים.

אריזה משפחתית – מנהיגות הורית מעצבת – סדרת מפגשים משפחתיים לפיתוח מנהיגות הורית מעצבת, מנהיגות אשר תקדם, תחזק ותפתח כל פרט במשפחה ואת הליכוד והאושר המשפחתי.

ליצירת קשר לחץ